პროექტის გეგმა




1. პროექტის სახელწოდება:
Ø   წელიწადის ოთხი დრო
 2. პროექტის მთავარი იდეა
 (თემა) 1-2 წინადადებით:
Ø   ბავშვები ეცნობიან წელიწადის  დროებს,უყალიბდებათ ელემენტარული წარმოდგენები თითოეული დროის შესახებ
3. პროექტის აქტუალობა:
Ø   ბავშვებმა  ბუნებაზე და გარემოზე  დაკვირვების შედეგად
დააზუსტონ  და განსაზღვრონ  საკუთარი
წარმოდგენები სეზონებს შორის
 4. პროექტის მიზნები:
Ø  წელიწადის თითოეული დროის დამახასიათებელი
ნიშან-თვისებების შესწავლა,
სეზონების მახასიათებლების მიხედვით წელიწადის
დროების გარჩევა-განსხვავება.
5. მონაწილეთა ასაკი:
Ø   7-8 წელი    მეორე კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:
Ø   3 კვირა (6 გაკვეთილი)
7. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
Ø   პროექტი იქნება წარმატებული,მოსწავლეებს ექნებათ
შეხედულებები წელიწადის ოთხი დროის შესახებ.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ფურცლები,ფერადი ფანქრები,პროექტორი, სხვადასხვა სუვენირები,
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
Ø   ფურცლები,ფერადი ფანქრები,პროექტორი, სხვადასხვა სუვენირები
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
Ø   პირველი დღე:
აქტივობა1:პროექტორის საშუალებით ხდება ი.გოგებაშვილის
მოთხრობა:“4 სურვილი“ გაშუქება.მოსწავლეები ახდენენ
ტექსტის ანალიზს.
აქტივობა2:გაზაფხული,წელიწადის დროა ,რომელიც
დედამიწის ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში გრძელდება
გაზაფხულის ბუნიობის მომენტიდან ზაფხულისს
ბუნიობის მომენტამდე.გაზაფხულის თვეებია:
მარტი,აპრილი,მაისი.დაკვირვება ბუნების ცვლილებებზე,
მოსწავლეები აკეთებენ პრეზენტაციას გაზაფხულზე.
აქტივობა3:ზაფხული წელიწადის  დროა, რომელიც
დედამიწის ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში ზაფხულის
მზებუდობის მომენტიდან,შემოდგომის ბუნიობის
მომენტამდე გრძელდება.ზაფხულის თვეებია:
ივნისი,ივლისი,აგვისტო.აკეთებენ პრეზენტაციას ზაფხულზე.
აქტივობა4:შემოდგომა წელიწადის დროა,რომელიც
დედამიწის ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში შემოდგომის
ბუნიობიდან ზამთრის ბუნიობამდე გრძელდება.შემოდგომის
თვეებია:სექტემბერი,ოქტომბერი,ნოემბერი.რა მოვლენებია
დამახასიათებელი შემოდგომისათვის.ადამიანის შრომითი
საქმიანობების აღწერა.პრეზენტაცია შემოდგომაზე.
აქტივობა5:ზამთარი წელიწდის დროა,რომელიც დედამიწის
ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში ზამთრის მზებუდობის
მომენტიდან გაზაფხულის ბუნიობის მომენტამდე გრძელდება.
ზამთრის თვეებია:დეკემბერი,იანვარი,თებერვალი.გაიხსენებენ
ლექსებს ზამთარზე და გააკეთებენ პრეზენტაციებს.
მეორე დღე:
აქტივობა6:მოსწავლეებმა შეაგროვეს ინფორმაციები თვეთა
ძველი სახელწოდებების შესახებ და გააკეთეს პრეზენტაცია
თითოეული თვის ირგვლივ.
აქტივობა7: ჯგუფებს ურიგდებათ ბარათები.
ჯგუფი1:რომელია ზედმეტი და რატომ ?სექტემბერი,იანვარი,
ოქტომბერი,ნოემბერი.
ჯგუფი2:თვეები დააკავშირე შესაბამის სეზონებთან.
ჯგუფი3:რომელ დროზეა საუბარი?
ჯგუფი4:მოცემული სიტყვები დაალაგე და შეადგინე წინადადებები.
მესამე დღეს:
აქტივობა8: ნახატების დახატვა წელიწადის დროებზე და პრეზენტაციები.
მეოთხე დღე:
აქტივობა 9: გამოკითხვა სკოლაში, "თქვენი საყვარელი წელიწადის დრო"
მეხუთე დღე:
აქტივობა 10: ტანსაცმლის მორთვა შესაბამისი წელიწადის დროის
მიხედვით
მეექვსე დღე:
აქტივობა: 10 პრეზენტაცია და შეჯამება
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
Ø   ბუნება, ქართული ენა, ხელოვნება
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
Ø   ნინო ნონიაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
Ø   noniashvili.n@gmail.com
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:
Ø   https://noniashvili777.blogspot.com/

























Комментариев нет:

Отправить комментарий