1. პროექტის სახელწოდება:
|
Ø წელიწადის ოთხი დრო
|
2. პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით:
|
Ø ბავშვები ეცნობიან წელიწადის დროებს,უყალიბდებათ ელემენტარული წარმოდგენები თითოეული დროის შესახებ
|
3. პროექტის აქტუალობა:
|
Ø ბავშვებმა ბუნებაზე და გარემოზე დაკვირვების შედეგად
დააზუსტონ და განსაზღვრონ საკუთარი
წარმოდგენები სეზონებს შორის |
4. პროექტის მიზნები:
|
Ø წელიწადის თითოეული დროის დამახასიათებელი
ნიშან-თვისებების შესწავლა, სეზონების მახასიათებლების მიხედვით წელიწადის დროების გარჩევა-განსხვავება. |
5. მონაწილეთა ასაკი:
|
Ø 7-8 წელი მეორე კლასი
|
6. ვადები/ხანგრძლივობა:
|
Ø 3 კვირა (6 გაკვეთილი)
|
7. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
|
Ø პროექტი იქნება წარმატებული,მოსწავლეებს ექნებათ
შეხედულებები წელიწადის ოთხი დროის შესახებ.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ფურცლები,ფერადი ფანქრები,პროექტორი, სხვადასხვა სუვენირები, |
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
|
Ø ფურცლები,ფერადი ფანქრები,პროექტორი, სხვადასხვა სუვენირები
|
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
|
Ø პირველი დღე:
აქტივობა1:პროექტორის საშუალებით ხდება ი.გოგებაშვილის
მოთხრობა:“4 სურვილი“ გაშუქება.მოსწავლეები ახდენენ ტექსტის ანალიზს.
აქტივობა2:გაზაფხული,წელიწადის დროა ,რომელიც
დედამიწის ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში გრძელდება გაზაფხულის ბუნიობის მომენტიდან ზაფხულისს ბუნიობის მომენტამდე.გაზაფხულის თვეებია: მარტი,აპრილი,მაისი.დაკვირვება ბუნების ცვლილებებზე, მოსწავლეები აკეთებენ პრეზენტაციას გაზაფხულზე.
აქტივობა3:ზაფხული წელიწადის დროა, რომელიც
დედამიწის ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში ზაფხულის მზებუდობის მომენტიდან,შემოდგომის ბუნიობის მომენტამდე გრძელდება.ზაფხულის თვეებია: ივნისი,ივლისი,აგვისტო.აკეთებენ პრეზენტაციას ზაფხულზე.
აქტივობა4:შემოდგომა წელიწადის დროა,რომელიც
დედამიწის ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში შემოდგომის ბუნიობიდან ზამთრის ბუნიობამდე გრძელდება.შემოდგომის თვეებია:სექტემბერი,ოქტომბერი,ნოემბერი.რა მოვლენებია დამახასიათებელი შემოდგომისათვის.ადამიანის შრომითი საქმიანობების აღწერა.პრეზენტაცია შემოდგომაზე.
აქტივობა5:ზამთარი წელიწდის დროა,რომელიც დედამიწის
ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში ზამთრის მზებუდობის მომენტიდან გაზაფხულის ბუნიობის მომენტამდე გრძელდება. ზამთრის თვეებია:დეკემბერი,იანვარი,თებერვალი.გაიხსენებენ ლექსებს ზამთარზე და გააკეთებენ პრეზენტაციებს.
მეორე დღე:
აქტივობა6:მოსწავლეებმა შეაგროვეს ინფორმაციები თვეთა
ძველი სახელწოდებების შესახებ და გააკეთეს პრეზენტაცია თითოეული თვის ირგვლივ.
აქტივობა7: ჯგუფებს ურიგდებათ ბარათები.
ჯგუფი1:რომელია ზედმეტი და რატომ ?სექტემბერი,იანვარი,
ოქტომბერი,ნოემბერი.
ჯგუფი2:თვეები დააკავშირე შესაბამის სეზონებთან.
ჯგუფი3:რომელ დროზეა საუბარი?
ჯგუფი4:მოცემული სიტყვები დაალაგე და შეადგინე წინადადებები.
მესამე დღეს:
აქტივობა8: ნახატების დახატვა წელიწადის დროებზე და პრეზენტაციები.
მეოთხე დღე:
აქტივობა 9: გამოკითხვა სკოლაში, "თქვენი საყვარელი წელიწადის დრო"
მეხუთე დღე:
აქტივობა 10: ტანსაცმლის მორთვა შესაბამისი წელიწადის დროის
მიხედვით
მეექვსე დღე:
აქტივობა: 10 პრეზენტაცია და შეჯამება
|
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
|
Ø ბუნება, ქართული ენა, ხელოვნება
|
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
|
Ø ნინო ნონიაშვილი
|
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
|
Ø noniashvili.n@gmail.com
|
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:
|
Ø https://noniashvili777.blogspot.com/
|
პროექტის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий